Tänään on historiallinen päivä: avaan jo toistamiseen blogin, jossa aion kirjoittaa havantojani ja mielipiteitäni maailmasta ja kaikista epäkohdista (tai "epäkohdista", miten nyt kukakin haluaa asian ilmaista), joita täältä löytyy.

Olen 16-vuotias lukiolainen, jolla on vähän liikaa mielipiteitä ja joka haluaisi kovasti tuoda niitä esiin, mutta koska puhuminen ei ole ikinä ollut vahvin lajini, en ole siinä tähän päivään saakka vielä kunnolla onnistunut. Olen vähän tekopyhä ja naiivi, haaveilen maailman pelastamisesta ja vastustan kaikkea lihansyönnistä sotimiseen. Olen siis myös ikuinen pasifisti ja haluan ajatella humaanisti sekä kunnioittaa kaikkea elävää.

Tietyistä syistä haluan myös olla kirjoittamatta täällä liikaa omasta elämästäni, joten luulenkin, ettei minun ehkä tarvitse kertoa ainakaan tällä kertaa paljoa tämän enempää itsestäni.

Joten asiaan: jos tätä joku joskus sattuu lukemaan, pyydän ja toivon, että edes joku joskus kommentoisi jotakin. Usein nimittäin näen asiat vähän turhan mustavalkoisesti, joten olisi siis mukavaa, jos joku haluaisi avata uusia näkökulmia minulle tärkeistä asioista, joista täällä varmasti tulen kirjoittamaan.